Stichting Ja Nederland heeft ten doel:
Het beschermen en bevorderen van burgerrechten, waaronder in het bijzonder het grondrecht van vrijheid van meningsuiting

Zo denkt Nederland momenteel over de verschillende partijen.
Gaat u dit ook verzilveren tijdens Lokale en EU verkiezingen, of stemt u dan toch weer op uw oude vertrouwde eurofiele partijen, die hun opdrachten van Brussel krijgen?

Toch spreekt nog lang niet genoeg ons patriottische hart. Hebben we niet voldoende in de gaten dat enkel de PVV, de SP en de Partij v/d Dieren Nederland willen behouden/ behoeden? Overigens lijkt het me een mooie combinatie : “de naar het Communisme neigende SP en de naar het Kapitalisme neigende PVV samen met een Partij voor de dieren.
Mijn liefje, mijn liefje wat wil je nog meer?

Tjah gemeenteraadsverkiezingen he? Dan leeft plotseling de economie een stukkie op, is de begroting bij-na op peil, gaat het in de verzorgingstehuizen veel en veel beter, is de woningmarkt finaal uit het slob enz. enz.

Als je bedenkt dat nu al 70% van de kiezers uit/minder EU wil, zou de PVV hoger in de peilingen moeten staan. Het kan toch niet waar zijn dat de burger om “mindermarokkanen” zichzelf gaat afstraffen en op 22 mei voor de grootste eurofiele partij ooit gaat kiezen?   D66